Το σκεπτικό του project …Ενώ ζούµε σε µια πολυεθνική και πολυπολιτισµική κοινωνία, το ντόπιο στοιχείο δεν έρχεται σε επαφή µε το ξένο, πράγµα που δηλώνει συχνά και τη µη αποδοχή του ξένου στοιχείου. Το ζητούµενο του project είναι οι συµµετέχοντες µαθητές (εθελοντική συµµετοχή) να έρθουν σε επαφή µε το δικό τους ξένο, ν’ αντλήσουν ιστορίες ζωής µέσα από τις οποίες να φαίνονται ο πολιτισµός της χώρας τους, η ατοµική πορεία που τους οδήγησε στην Κύπρο, τα προβλήµατα που αντιµετωπίζουν εδώ στο νησί, οι δυσκολίες ενσωµάτωσής τους κά. Το project καταλήγει σ’ ένα είδος βιωµατικού θεάτρου, όπου ο καθένας θα παρουσιάσει σε θεατρική εκδοχή την ιστορία του δικού του ξένου…. |
Ηλεκτρονικό, και συνεπώς οικολογικό, περιοδικό ποικίλης ύλης. Σκοπός του είναι η αγωγή της ψυχής και του πνεύματος σε όλα τα επίπεδα.
Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009
Βιωματικό Θέατρο Λυκείου Παλουριώτισσας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η λίστα ιστολογίων μου
-
-
Τα μυαλά που κουβαλάς 2: Νέα συναισθήματα, νέες περιπέτειες!Πριν από 1 εβδομάδα
-
-
-
9-20-18 NewsletterΠριν από 6 χρόνια
-
-
Honduras: Derecho a la consulta de los Pueblos Indígenas.Πριν από 8 χρόνια
-
Τζιείνος ο γέρημος ο ΚυπραίοςΠριν από 10 χρόνια
-
Καλοκαίρι 1974, από το ημερολόγιο ενός φοιτητήΠριν από 10 χρόνια
-
-
Αυτοκριτική για τον εορτασμό της 28ης ΟκτώβρηΠριν από 11 χρόνια
-
-
-
-
-
Russian translation of the "General" story taken from my bookΠριν από 13 χρόνια
-
Η Ζωή;Πριν από 13 χρόνια
-
ΥΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙ Ή ΓΑΤΑΚΙ ....Πριν από 13 χρόνια
-
-
Ενδιαφέρομαι περισσότερο για θέματα που αφορούν:
Followers
Πληροφορίες
- Citro
- Μόρφου, Cyprus
- "What I might regret one day..? could be the bookmarks I have never revisited in my quest to conquer more of the web.." (Aniftos P.)
Αριθμός μοναδικών επισκεπτών μέχρι αυτή τη στιγμή
Archives
-
►
2013
(1)
- ► Αυγούστου 2013 (1)
-
►
2011
(6)
- ► Νοεμβρίου 2011 (2)
- ► Αυγούστου 2011 (1)
- ► Μαΐου 2011 (1)
- ► Ιανουαρίου 2011 (2)
-
►
2010
(10)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (1)
- ► Αυγούστου 2010 (1)
- ► Ιουνίου 2010 (2)
- ► Μαΐου 2010 (2)
- ► Απριλίου 2010 (3)
- ► Μαρτίου 2010 (1)
-
▼
2009
(66)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (6)
- ► Νοεμβρίου 2009 (1)
- ► Οκτωβρίου 2009 (1)
- ► Ιουλίου 2009 (3)
- ► Ιουνίου 2009 (1)
- ► Μαΐου 2009 (2)
- ► Απριλίου 2009 (1)
- ► Μαρτίου 2009 (4)
-
▼
Φεβρουαρίου 2009
(39)
- τα βιβλία θέλουν κάψιμο...
- εφορμούμενος από την προηγούμενη ανάρτηση
- Η Καθεδρική Ύβρις και όχι μόνο
- Πως να αλλάξετε το encoding του προτύπου (template...
- EU leaders meet this weekend to discuss the econom...
- Το μπέρδεμα με το Gadget "Αναγνώστες"
- Κάποιες σκέψεις για τα βιβλία της ιστορίας..
- The Most Terrifying Video You'll Ever See
- 50 Tips and Tricks to Create a Learning Space in S...
- και άλλες θεωρίες για τους ψεκασμούς αεροπλάνων
- From a Visionary English Physicist, Self-Adjusting...
- Technorealism
- Βιωματικό Θέατρο Λυκείου Παλουριώτισσας
- Meet the POINT TO PERFORMERS
- Ποια εθνοκεντρικά στερεότυπα εντοπίζει στα ε/κ και...
- Γιατί λύσσαξαν με τον Υπουργό Παιδείας
- Περί ελευθερίας του λόγου, ο λόγος
- Έχεις τσιπ;
- Σχολιάστε..
- "Επιβεβλημένη απάντηση"
- Τα μάτια
- Ένας βιολιστής στο Μετρό: Σπουδαίο μάθημα
- Επίτευγμα Κύπριου γενετιστή
- Παπα.. κούκου
- Στα χνάρια του "missing link"
- Κλωνοποιήθηκε το αρχαίο ζώο Κύνιππος
- Προϋπηρεσιακή Κατάρτιση Εκπαιδευτικών
- Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: Το τέλος της εποχής τ...
- Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Η νοηματι...
- Λογισμικά και προγράμματα Open Source
- Όχι στα διπλώματα ευρεσιτεχνίας (πατέντες) λογισμι...
- Προσομοίωση εγκεφάλου Το πρόγραμμα Blue Brain
- Ουράνιο τόξο
- Υιοθέτηση της ηλεκτρονικής μάθησης: Από την πρόκλη...
- Απο το μπλογκ: http://ek-pedefsi.blogspot.com/
- Time travel and the choro-chronio index. How the u...
- Ψύξη
- Untitled
- Project time: The explanation of all time(s)
- ► Ιανουαρίου 2009 (8)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου