Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

be ALERT!

έφυγε απ' τη δουλειά βιαστικά. εκανε ένα μιστ κκολ στη μάνα της κι' επειτα πέρασε από το φούρνο για γάλα και ψωμί.
κατεβαίνοντας από τ' αμάξι χτύπησε πάνω στην πόρτα.
Άφησε τ'αποτύπωμά της στο τζάμι. Ένα κόκκινο βαθύ φιλί από κοκκινάδι. μπήκε στο σπίτι και πέταξε το σακκάκι της στο πάτωμα και στέναξε βαθειά ίσαμε για να φύγει η κούραση της μέρας.

5 το απόγεμα και δεν είχε φάει. ρούφηξε το "σιλουέτ" με λίγο γάλα και μπήκε σβέλτα μέσα στο στενό τζην. έριξε πάνω της και ένα μπλουζάκι. δεν είχε ώρα για ντουζ. τα παπούτσια τα κρέμασε στον ώμο κρατώντας τα από τα κορδόνια και έκανε ντου στο αυτοκίνητο. σε λίγα λεπτά βρεθηκε κάτω στο ΟΧΙ.

ήταν όλοι τους εκεί. ομόνοες και σύμπνοιοι αδερφοί, για να δηλώσουν την ύπαρξή τους, για να μετρήσουν το μπόϊ τους. πάρα πέρα και το βαθύ κράτος να λιγουρεύεται και να παρατηρεί φωτογραφίζοντας το θήραμα σαν η τίγρη την αγέλη.

ήμουνα κι' εγώ εκεί και την είδα, σα γαζέλα η χάρη της που έβοσκε μουσική και μασούσε χόρτο.

και τότε σκέφτηκα, που ήμουνα χτες που είμαι σήμερα..

αλήθεια σήμερα.. υπάρχει κάτι επιτέλους που δίνει ελπίδα.

κάτι στον αέρα μυρίζει άνοιξη, πάντως κάτι έχει αλλάξει. ποιος να πιστέψει πως από χτες έχουν περάσει κιόλας 20 χρόνια. μια γενιά σοφότερος; σίγουρα πάντως, μια γενιά γηραιότερος.

κι' εκεί που δε μπορούσαν να είναι δίκαιοι θέσπισαν νόμους και έβαλαν σκυλιά να τους προσέχουν (π. άνιφτος, 1989)

το κρύο διαπερνούσε το μπλουζάκι της σαν ηλεκτροσόκ. την κοίταξα κι' αμέσως κατάλαβα. έριξα στους ώμους τους το δερμάτινό μου κι'ανακουφίστηκε. μου χαμογέλασε και κούνησε το κεφάλι.
"τι άντρα έχω γω που με σκέφτεται" μου ψυθίρισε και συνέχισε την κουβέντα με τη φίλη της.

κοίταξα προς τη σκηνή. δεν πρέπει να ξεχνιώμαστε συλλογίστηκα. είμαι ALERT, της είπα.

κι' 'υστερα κοίταξα εσένα, και εσένα και σενα.. ναι εσένα που διαβάζεις αυτή την ανάρτηση: εσύ είσαι ALERT;

πρέπει να είσαι ALERT γιατί δεν ξέρεις, πού ξέρεις; αν σε πάρουν στον ύπνο κάηκες. μπορεί να βρεθείς χάμω στο πεζοδρόμιο. και ξέρεις τι κάνουν τα σκυλιά στα παιδιά που ξαπλώνουν χάμω στο πεζοδρόμιο..
...

don't close your eyes.. be smart!

Be ALERT!

3 σχόλια:

Eva Neocleous είπε...

Πόλη μου,
εξαιρετικό κείμενο. Μοιάζει με ανταπόκριση από ένα άλλο χώρο.Υποψιασμένων, μη βολεμένων, μη εφησυχασμένων... Λες να αρχίσει κι εδώ να φυσάει άλλος αέρας;
Κι είχε ένα κρύο!Παγωνιά. Το΄πες αυτό;

patsnik είπε...

Πολύ όμορφο, έξυπνο. Αλλάζει ή άλλαξε κάτι, είναι αλήθεια. Και μια ALERT κατάσταση είναι ότι πρέπει για να μην πνίξουμε οι ίδιοι την ερχόμενη σοφία.

Καλησπέρα..

Citro είπε...

κάτι αλλάζει σίγουρα..
λέτε να μπήκαμε σε παράλληλο σύμπαν;

με τα πειράματα του C.E.R.N και τέτοια;

μπα..λες;

Η λίστα ιστολογίων μου

Ενδιαφέρομαι περισσότερο για θέματα που αφορούν:

κατέβασε το περιοδικό

κατέβασε το περιοδικό
το έξυπνο περιοδικό, ένας οδηγός διαδικτύου

Followers

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Μόρφου, Cyprus
"What I might regret one day..? could be the bookmarks I have never revisited in my quest to conquer more of the web.." (Aniftos P.)

Αριθμός μοναδικών επισκεπτών μέχρι αυτή τη στιγμή

metamarks

Social Bookmarking

My iBook Widget

πρόσφατα σχόλια ανγνωστών